Dla większości ludzi brzuch jest największym problemem jeśli chodzi o sylwetkę. Tkankę tłuszczową spalamy od góry i od dołu. Pierwsze tłuszczyk zazwyczaj znika z ramion, rąk, pleców, łydek (lub po prostu tam się nie odkłada), za to pozostaje wyjątkowo uparty w okolicach brzucha, pośladków i ud.

To bardzo irytująca sprawa szczególnie dla kobiet, które uwielbiają się stroić 😉 Zbędna tkanka tłuszczowa może niestety odebrać całą radość z przymierzania nowych ciuchów w sklepie, strojenia się na różne okazje, a już nie mówiąc o wypadzie na plażę. Dostaję od dziewczyn także wiadomości, że przeszkadza im to również w sprawach męsko damskich – wiesz co mam na myśli.

Jeśli chcesz mieć płaski brzuszek, a nadal masz oponkę (brzuszek i boczki), to albo jeszcze nic z tym nie robiłaś – kompletnie brak Ci motywacji, albo nie robiłaś tego co trzeba.

W kwestii motywacji – Jeśli oponka Ci przeszkadza, to zamiast wpędzać się w kompleksy, zmuś się w pierwszym tygodniu, czy dwóch tygodniach do treningu i diety. Nie będzie łatwo. To będzie walka z samą sobą każdego dnia, jednak kiedy wejdzie Ci to w krew, będziesz się czuła jak nowonarodzona. 

Nie zastanawiaj się zbyt długo  – zbędne rozmyślanie o podjęciu tego kroku tylko odsuwa go w czasie i działa na Twoją niekorzyść.

Konkrety:

Dieta

Musisz trzymać zdrową dietę. Chcąc nie chcąc bez tego ani rusz. Jeśli wcześniej jadłaś wszystko jak leci i nie patrzyłaś na skład, samo zrezygnowanie ze śmieciowego jedzenia,  cukru i wszystkich produktów zawierających cukier, zagwarantuje Ci dobry start. Jednak za jakiś czas powiedzmy za miesiąc, odstaw także pszenicę i ziemniaki. To wychodzi na dobre wszystkim. Natomiast jeśli chciałabyś więcej szczegółów, kliknij tutaj.

Treningi

Katowanie się non-stop brzuszkami, czy bieganie godzinami na bieżni, czy orbitreku, nie da ci zadowalających rezultatów. Widzę masę dziewczyn na siłowniach, których trening ogranicza się tylko do tych dwóch aktywności i efektów jak nie było, tak nie ma, tak nie będzie.

Na kobiecy brzuch najlepiej działa trening siłowy w szybszym tempie z ćwiczeniami nie tylko na mięśnie brzucha. Jest mnóstwo ćwiczeń, które rewelacyjnie działają za jednym razem na plecy, nogi, pośladki i brzuch. Dzięki temu wzmacniasz całe ciało, rozkręcasz metabolizm i spalasz tłuszczyk. Twoje ciało wygląda coraz lepiej, a ty widząc efekty w końcu wierzysz, że to jest do zrobienia także przez Ciebie.

Sporo bardzo dobrych ćwiczeń możesz zobaczyć na YouTube W Kondycji, ale jeśli chcesz naprawdę konkretnie wziąć się za swoje ciało, polecam Ci robić regularnie 50 minutowy trening składający się z 30 najlepszych ćwiczeń –  dowiedz się więcej klikając TUTAJ.

Pamiętaj, że im szybciej zaczniesz, tym szybciej zobaczysz efekty 🙂

 

Leave a comment